Onze diensten
WELKOMSTATTENTIE
FREE WIFI
SMART TV
KINDVRIENDELIJK
Kinderstoel en babybed op aanvraag
Kosteloos
BOXSPRING EXTRA LARGE
180 x 210 cm
LINNENSERVICE
Opgemaakte bedden bij aankomst &
bad- en keukenlinnen aanwezig
Eindschoonmaak
Inbegrepen
Reserveringsvoorwaarden
Standaard annulatievoorwaaden wanneer de huurder om gelijk welke reden wil annuleren
Annulatie meer dan 60 dagen voor aankomstdag: u krijgt het reeds betaalde bedrag terug verminderd met een annulatiekost van € 50.
Annulatie vanaf de 60e tot en met de 30e dag voor aankomst: 50% van de totale boekingskost wordt terugbetaald.
Annulatie minder dan 30 dagen voor de aankomstdag: geen terugbetaling
Aanvullende annulatievoorwaarden Covid19
Wanneer een overheid u verbiedt om naar België af te reizen of wanneer de overheid ons verplicht om de vakantiewoning te sluiten storten wij u de gehele reeds betaalde som onmiddellijk terug.
Wij vinden het immers belangrijk dat u in alle sereniteit kan toeleven naar uw vakantie.
U wordt vriendelijk verzocht om de samenstelling van uw groep aan te passen aan de op het moment van uw verblijf geldende regelgeving.
De in België geldende regels kan u terugvinden via: https://www.info-coronavirus.be
Wij vragen u om annuleringen schriftelijk door te sturen naar info@house23.be.
Wij raden u aan een annulatieverzekering te nemen bij uw makelaar in geval u verhinderd wordt in ons vakantiehuis te verblijven omwille van ziekte.
Van zodra de boeking gemaakt wordt, worden ook de algemene voorwaarden van kracht. Deze kan u onderaan onze site vinden onder
Uiteraard bekijken wij elke annulatie per geval en zoeken naar de beste oplossing voor beide partijen.
Algemene voorwaarden
Wanneer u de vakantiewoning boekt, gaat u akkoord met de onderstaande algemene voorwaarden. Deze regelen de verhouding tussen de verhuurder en de huurder van Penthouse Portum, te 8370 Blankenberge, De Wandelaar 23.
Gelieve ze daarom zorgvuldig door te nemen.
Er kan enkel van deze voorwaarden afgeweken worden wanneer de verhuurder er voorafgaandelijk en schriftelijk mee heeft ingestemd. De huurder kan dus in geen geval aanspraak maken op de toepassing van zijn eventuele eigen algemene voorwaarden.
1. Boeken en betalen
1. U kan boeken via onze site of via mail. Van zodra de boeking gemaakt wordt, worden de in dit document beschreven reserverings- en annulatievoorwaarden van kracht.
2. Elke boeking wordt bevestigd door een (al dan niet automatische) mail.
3. Een boeking is pas definitief na het betalen van de volledige huursom.
4. Zowel in geval van boeking via onze site als bij boeking via mail, dient twee weken voor de aankomstdatum een waarborg van € 300 op onze rekening te staan.
In geval van een boeking op een moment dat minder dan twee weken verwijderd is van de startdatum van het verblijf, wordt de waarborg op hetzelfde moment als de huurprijs overgeschreven.
5. De waarborg wordt u ten laatste 2 weken na beëindiging van uw verblijf teruggestort indien er niets beschadigd of verdwenen (inventaris) is. Eventuele schade of bijkomende kosten worden van de waarborg afgehouden.
2. Annuleren
1. Standaard annulatievoorwaaden wanneer de huurder om gelijk welke reden wil annuleren
Annulatie meer dan 60 dagen voor aankomstdag: u krijgt het reeds betaalde bedrag terug verminderd met een annulatiekost van € 50.
Annulatie vanaf de 60e tot en met de 30e dag voor aankomst: 50% van de totale boekingskost wordt terugbetaald.
Annulatie minder dan 30 dagen voor de aankomstdag: geen terugbetaling
2. Aanvullende annulatievoorwaarden Covid19
Wanneer een overheid u verbiedt om naar België af te reizen of wanneer de overheid ons verplicht om de vakantiewoning te sluiten storten wij u de gehele reeds betaalde som onmiddellijk terug.
De in België geldende regels kan u terugvinden via: https://www.info-coronavirus.be
3. Elke annulering moet per e-mail gestuurd worden naar info@house23.
4. De waarborg zal steeds volledig teruggestort worden in geval van annulering.
5. Het niet-betalen van de huurprijs binnen de week na de totstandkoming van de boeking zal als een annulering beschouwd worden.
In zulk geval wordt de boeking ongedaan gemaakt en zal de verhuurder de vakantiewoning opnieuw te huur mogen stellen aan derden.
5. Indien de huurder geen gebruik maakt van de vakantiewoning of deze voor het einde van de huurperiode verlaat, zal er geen enkele restitutie plaatsvinden. De huurder kan op eigen initiatief een annulatieverzekering afsluiten bij zijn makelaar
voor ziekte of mogelijke andere redenen.
6. Indien omstandigheden de verhuurder dwingen tot annulering van de al gehuurde vakantiewoning, zal hiervan direct kennis worden gegeven aan de huurder en onmiddellijk zal de eigenaar het betaalde bedrag terugstorten.
3. Aansprakelijkheid
A. Van de huurder
1. Het gehuurde vakantiehuis dient door de huurder, zijn medehuurders of zijn bezoekers met de vereiste zorg en zorgvuldigheid te worden bewoond zoals een goede huisvader, met inachtneming van de rust voor de omgeving.
2. De hoofdhuurder is aansprakelijk voor schade die door hem/haar, door medehuurders of door eventuele bezoekers wordt veroorzaakt, ook wanneer deze na zijn/haar vertrek geconstateerd worden.
De huurder zal de verhuurder onmiddellijk op de hoogte brengen wanneer hij schade aanricht. Wanneer de schade niet wordt meegedeeld door de huurder en dus pas na het vertrek wordt vastgesteld, zal de huurder zich moeten neerleggen bij de schadebepaling door de eigenaar.
3. Bij de vakantiewoning aanwezige en/of verstrekte huisreglementen zijn onverbrekelijk onderdeel van de huurovereenkomst en dienen strikt te worden nagekomen.
4. Het is totaal verboden om in de woning te roken. Gelieve onze non-smoking policy te respecteren. Om al onze gasten een rookvrije omgeving te garanderen, vragen we een schadevergoeding van € 250 als we rooksporen ontdekken (geur, peuken, assen…). Deze kan verrekend worden met de waarborg. Er zijn rookmelders aangebracht en er zijn twee brandblussers aanwezig in de woning.
5. De woning is gelegen in een rustige woonwijk. Wij vragen met aandrang om de rust van de buren te respecteren en geen lawaai te maken, voornamelijk tussen 22uur en 9uur en dit zowel binnen als buiten.
6. De woning is aldus bedoeld voor gezinnen met kinderen, rustige vriendengroepen (niet voor feestende jongeren of volwassenen) en werkgezelschappen. Het is verboden het vakantiehuis te gebruiken om feesten en/of drankpartijen te organiseren. Bij inbreuk wordt – zonder voorafgaande waarschuwing - de huurperiode verbroken zonder dat de huurder recht heeft op terugvordering van de resterende huur.
7. Het meubilair mag niet verplaatst worden.
8. Huisdieren worden niet toegelaten.
9. Aansprakelijkheidsverzekering: de huurder wordt verzocht verzekerd te zijn voor schade aan derden (beschadigingen, breuk enz.) vb. via een familiale verzekering en ook voor brand door de huurder of zijn bezoekers veroorzaakt in de vakantiewoning. Gelieve dit te checken bij uw verzekeringsagent.
B. Van de verhuurder
1. De huurder gebruikt de vakantiewoning en de tuin op eigen risico. De verhuurder kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor verlies, diefstal, schade, letsel of ongeval van welke aard dan ook berokkend aan huurders van de vakantiewoning.
2. De verhuurder is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door natuurgeweld, natuurrampen, kernrampen, aanslagen, stakingen, geweldplegingen en het in aanraking komen met een luchtvaartuig of onderdelen daarvan.
3. Indien door overmacht de woning niet meer bewoonbaar zou zijn, zal de huurder de huur van de nog te huren periode terugbetaald krijgen, echter zonder verdere bijkomende schadevergoeding;
4. Het kan gebeuren dat er in de buurt van uw vakantiewoning wordt gewerkt. We denken bijvoorbeeld aan wegwerkzaamheden of bouwactiviteiten. De verhuurder is niet verantwoordelijk voor eventuele overlast daardoor veroorzaakt.
5. De verhuurder kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor tijdelijke onderbrekingen in stroom of watervoorziening.
6. De huurder heeft gratis beschikking over TV, internet, wasmachine, droogkast en alle andere huishoudapparaten. Hij kan dan ook geen geldelijke of andere schadevergoeding eisen indien één van deze toestellen defect zou zijn. Hij wordt vriendelijk verzocht om zo snel mogelijk eventuele defecten aan de verhuurder te melden. Deze laatste zal al het mogelijke doen om het defect zo vlug mogelijk te (laten) herstellen.
7. De verhuurder is niet ter plaatse aanwezig. In de bevestigingsmail van de boeking ontvangt men het telefoonnummer van de verhuurder en/of eventueel diens vertegenwoordiger. Indien nodig kan men altijd één van deze nummers contacteren.
8. Op al de boekingsovereenkomsten en daarop aansluitend gemaakte afspraken is het Belgisch recht van toepassing. Alle geschillen met betrekking tot deze overeenkomst zullen worden beslecht door de bevoegde rechter te Brugge.
4. Kosten
Verbruik van water en elektriciteit is inbegrepen, voor zover het normale gebruik niet wordt overschreden.
5. Toegelaten aantal personen
Het maximum aantal personen dat in het vakantiehuis mag verblijven is 10. Dit aantal mag in geen geval overschreden worden. .
Bij overschrijding van het gemelde aantal personen heeft de verhuurder het recht om de huurders uit de woning te zetten en wordt de toegang tot het vakantiehuis geweigerd zonder aanspraak op teruggave van de huur.
COVID
U wordt vriendelijk verzocht om de samenstelling van uw groep aan te passen aan de op het moment van uw verblijf geldende regelgeving.
De in België geldende regels kan u terugvinden via: https://www.info-coronavirus.be
Eventuele boetes die volgen uit het niet naleven van deze regels zijn integraal ten laste van de huurder.
6. Toegankelijkheid
Er is geen lift aanwezig in de woning. Verdiepingen zijn dus enkel bereikbaar via de trappen. De woning is niet rolstoelvriendelijk.
7. Verbod van onderverhuring en overdracht
Onderverhuring en overdracht van de huur is niet toegelaten.
8. Aankomst en vertrek
1. Gelieve de aankomst- en vertrekuren strikt te respecteren. Wij vinden het belangrijk dat iedereen in een nette vakantiewoning kan aankomen en verblijven. Daarom is er voldoende tijd nodig voor een grondige poets- en ontsmettingsbeurt tussen het vertrek van de vorige gasten en de aankomst van de nieuwe gasten.
2. Aankomstuur: tussen 17u en 20u. Indien uw aankomstuur hiervan afwijkt, vragen wij om ons tijdig telefonisch te verwittigen.
3. Vertrekuur: ten laatste om 10uur ’s ochtends. Indien u hierop een uitzondering wenst, kan u contact opnemen met de verhuurder
9. Parkeerbeleid in De Wandelaar te Blankenberge / Fietsen / Moto’s
Je kan tot voor de woning rijden om uit te laden. Op de oprit van het huis is plaats voor 1 voertuig (eventueel 2 kleinere voertuigen) of twee moto’s.
In de straat kan max. 2 uur geparkeerd worden mits plaatsing van de blauwe schijf
(alle dagen geldig van 9H tot 18H).
Op de Koning Albert I - laan en op de Koning Boudewijnlaan (op 300m afstand) kan u een volledige dag parkeren voor €5. Na 19uur is het gratis
Gelieve niet voor de garages van de buren te parkeren.
Fietsen kunnen in de garage worden geplaatst.
10. Einde van het verblijf & schoonmaak
De eindschoonmaak zit inbegrepen in de huurprijs.
1. Niettemin dienen het gehuurde vakantiehuis en de tuin netjes te worden achtergelaten na afloop van het verblijf.
Dit houdt in: opruimen, alles terug op zijn plaats zetten, vuilnisbakken ledigen in de grote vuilnisbakken in de garage, afval sorteren, serviesgoed, pannen en kookpotten proper en droog in de kast zetten, microgolfoven, oven en ijskast proper achterlaten, bezemschoon achterlaten van de woning…
2. Gelieve bij het vertrek ramen en deuren te sluiten en de verwarming lager te zetten.
3. Bij het in gebruik nemen van de woning is alle linnen voorzien en zijn de bedden opgemaakt en slaapklaar.
Bij het einde van de huur wordt gevraagd om het beddengoed van de bedden te verwijderen (uitgz. de matras- en hoofdkussenbeschermers) en in de garage te leggen in de grote mand. Dit geldt ook voor de badhanddoeken. De keuken- handdoeken graag in de wasmand leggen bij de wasmachine. Wij vragen u om het linnen op het einde niet zelf te wassen. Dit gaat naar de wasserij om het in een onberispelijke staat terug te gebruiken.
In de garage is een wasmachine en droogkast voorzien zodat u tussendoor zelf kan wassen indien u dit wenst.
4. Gelieve alle afval in de garage te sorteren: PMD (blauwe zak), restafval (groene zak) en karton. Wij zorgen ervoor dat alles op zijn juiste plaats terecht komt. Mogen wij u wel vragen om uw glasafval te deponeren in de openbare glasbak aanwezig op de parking van de Delhaize vlakbij.
Op het niet correct sorteren van afval staan strenge geldboetes in Blankenberge. Indien het PMD niet correct wordt gesorteerd kunnen wij €50 van de waarborg afhouden. Aanwijzingen over hoe correct te sorteren vindt u bij de vuilbakken in de garage van de vakantiewoning.
5. Indien de woning en/of tuin in zo een staat wordt achtergelaten dat men niet rondkomt met de vooropgezette schoonmaakuren/ indien het afval niet gesorteerd is, dan heeft de verhuurder het recht de kosten voor extra schoonmaakuren in te houden op de waarborg.
11. Klachten en waarborg
1.In het appartement is een inventaris aanwezig. De huurder is gehouden de juistheid ervan na te gaan en afwijkingen bekend te maken zoals hieronder omschreven.
2. Elke klacht i.v.m. de accommodatie, de netheid, de onjuistheid van de inventaris of eventueel bestaande schade kan tot 24u na aankomst telefonisch worden gemeld aan de eigenaar. Er zal dan zo vlug mogelijk naar een oplossing gezocht worden.
Bij gebreke aan enige klacht binnen voormelde termijn, wordt de huurder geacht de juistheid van de inventaris, de goede staat en de algemene netheid van de woning erkend te hebben, inclusief het ontbreken van zichtbare schade of defecten aan meubilair, sanitair, huishoudtoestellen. Elke nadien doorgegeven schade zal geacht worden te zijn veroorzaakt door de huurder zelf. Klachten die door de huurder geformuleerd worden na afloop van de huurperiode zijn onontvankelijk.
3. De vakantiewoning heeft waardevolle spullen en de waarborg dient om eventuele ongelukjes of beschadiging te vergoeden.
4. De controle van de woning gebeurt bij het poetsen en het is dus op dat moment dat men schade, verlies of breuk kan vaststellen.
5. Wanneer alles in goede orde is achtergelaten en er geen schade of breuk is geconstateerd, dan wordt de waarborgsom ten laatste 2 weken na uw verblijf teruggestort. Gaat de schade het bedrag van de waarborg te boven, dan is de verhuurder gerechtigd om de huurder de schade in rekening te brengen.
6. Men doet er goed aan spontaan ongelukjes te melden aan de verhuurder. Indien men wat breekt is het raadzaam de gebroken stukken opzij te houden voor de verhuurder of diens vertegenwoordiger. Zo kan deze vaststellen over welk gebroken stukken het gaat zodat deze snel vervangen kunnen worden. Dit voorkomt ook discussies en misverstanden.
7. De verhuurder behoudt zich steeds het recht voor om de overeenkomst te beëindigen en de huurders uit de vakantiewoning te zetten wanneer een huurder of medehuurder ernstige schade aan de vakantiewoning heeft berokkend. In dit geval zal de verhuurder niet aansprakelijk kunnen worden gesteld om het deel van de huurgelden voor de resterende huurperiode terug te betalen.
Gegevens verhuurder
Snykers Martien +32 475 351599
Kamoen Peter +32 474 299610
E-mail: info@house.be
BTW BE 0644 650 716
Gegevens Toerisme Vlaanderen:
Toerisme Vlaanderen - Visit Flanders
Grasmarkt 61, 1000 Brussel
Tel. +32 2 504 04 00
logies@toerismevlaanderen.be
www.toerismevlaanderen.be/logiesdecreet
Toerisme Vlaanderen is de bevoegde instantie waarbij verdere informatie verkregen kan worden over de reglementering van de exploitatie van een toeristisch logies en bij deze instantie kan een eventuele klacht ingediend worden ivm het logies.
Privacy beleid
De meeste informatie op deze website is beschikbaar zonder dat er persoonsgegevens moeten worden verstrekt. Wanneer de gebruiker toch om persoonlijke informatie gevraagd wordt, zal deze informatie enkel gebruikt worden voor doeleinden die strikt aansluiten bij de dienstverlening van en door House 23 op basis van de contractuele relatie als gevolg van de bestelling of registratie dan wel op basis van haar gerechtvaardigd belang om diensten te verlenen en u hiervoor te contacteren.
Meer informatie over de manier waarop House 23 omgaat met uw gegevens vindt u in ons algemeen beleid inzake gegevensbescherming.
* Algemeen beleid inzake gegevensbescherming
House 23 verwerkt uw persoonsgegevens met het oog op klantenbeheer.
U kan uw gegevens inkijken en laten aanpassen via een eenvoudig verzoek, mét bewijs van identiteit, aan House 23, De Wandelaar 20 8370 Blankenberge (info@house23.be).
Met vragen of klachten over gegevensverwerking kan u terecht bij de Gegevensbeschermingsautoriteit (http://www.privacycommission.be), Drukpersstraat 35, 1000 Brussel.
Wanneer en voor welke doeleinden verzamelt en verwerkt House 23 gegevens?
House 23 verzamelt en verwerkt gegevens over u wanneer u als klant op ons een beroep doet voor de huur van de vakantiewoning en wanneer u op een andere manier met ons contact opneemt. Die activiteiten vatten we samen onder de noemer “klantenbeheer”.
Bent u leverancier, dan verwerken wij uw gegevens of die van uw contactpersonen in het kader van de levering van producten of diensten, voor het generieke doeleinde “leveranciersadministratie”.
Verder verwerken wij uw gegevens, als klant of als leverancier, bij het opmaken van facturen en andere boekhoudkundige documenten. Dit vormt het doeleinde “boekhouding”.
Tot slot kan het zijn dat wij gegevens over u verwerken omdat dat van belang is of kan zijn voor onze activiteiten, bijvoorbeeld om op uw advies of diensten beroep te kunnen doen. Deze activiteiten omschrijven we als “communicatie” of “public relations”.
Welke gegevens verzamelt en verwerkt House 23?
Het gaat over de gegevens die u ons meedeelt en die wij nodig hebben voor de uitvoering van het project waarvoor u op ons beroep doet (nl. de huur van de vakantiewoning) zoals uw naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en eventuele professionele gegevens, zoals bedrijfsnaam en BTW-nummer.
Van leveranciers / onderaannemers kunnen wij bepaalde gegevens verwerken om ons toe te laten de werken goed in te plannen. Het gaat daarbij dan om de beschikbaarheid en aanwezigheid, alsook het type werken.
Financiële gegevens verwerken wij in het kader van de boekhouding.
Gegevens over uw functie en activiteiten worden verwerkt in het kader van communicatie of public relations.
We bewaren uw persoonsgegevens op onze systemen zo lang als nodig is voor de betreffende dienstverlening, of zolang als is vastgelegd in een relevant contract dat u bij ons heeft. We evalueren onze bewaartermijnen voor persoonsgegevens regelmatig.
We kunnen ook genoodzaakt zijn bepaalde type gegevens te behouden om aan wettelijke verplichtingen te voldoen.
Hoe verzamelt House 23 uw gegevens?
Uw gegevens verzamelen wij wanneer u daartoe (papieren dan wel elektronische) formulieren invult. Soms gebeurt dat via een gesprek, telefonisch contact of mailuitwisseling.
Normaal verkrijgen wij die gegevens rechtstreeks van u. Soms kan het ook zijn dat wij ze onrechtstreeks verkrijgen. Dat is het geval met gegevens over medewerkers van leveranciers / onderaannemers en met gegevens die we bekomen van de leveranciers zelf.
Als u onze website bezoekt, maken wij daarbij gebruik van cookies. Dat doen wij in het bijzonder om de inhoud en het gebruiksgemak van die website zoveel mogelijk af te stemmen op u als gebruiker ervan. Daarnaast verwerken wij uw gegevens om te voldoen aan de verplichtingen die voortvloeien uit het ter beschikking stellen van een website en de inhoud ervan en om u in staat te stellen om gebruik te maken van de interactieve toepassingen en diensten op deze website
Wat zijn de grondslagen voor de verwerking van gegevens door House 23?
In beginsel verzamelen en verwerken wij uw gegevens op basis van de contractuele relatie die wij met u hebben als gevolg van uw opdracht en het contract dat wij met u sluiten. Dat is ook de grondslag voor de verwerking van gegevens over leveranciers / onderaannemers en voor de verwerking “boekhouding”.
Waar de verwerking niet noodzakelijk is om de contractuele relatie uit te voeren, zoals bij direct marketing en communicatie/public relations, is ze gebaseerd op onze gerechtvaardigde belangen als onderneming, in het bijzonder de vrijheid van onderneming en informatie. Daarbij zorgen wij er steeds voor dat er tussen onze en uw belangen een evenwicht bestaat, bijvoorbeeld door u een recht van verzet toe te kennen.
Worden de gegevens meegedeeld aan derden?
Uw gegevens worden hoofdzakelijk intern verwerkt in het kader van klantenbeheer, leveranciersbeheer, werkplanning, boekhouding en communicatie/public relations door de verantwoordelijke die instaat voor deze activiteiten.
Zij kunnen voor bepaalde punctuele diensten of opdrachten worden doorgegeven aan leveranciers of onderaannemers waar wij een beroep op doen vb. voor het voor u organiseren van activiteiten, voor het leveren van ontbijt en maaltijden aan huis... Dit gebeurt altijd met uw toestemming.
Soms zijn wij verplicht om gegevens over u door te geven. Dat is met name het geval wanneer wij hiertoe wettelijk worden verplicht of wanneer overheidsinstanties die daartoe het recht hebben, bij ons gegevens opvragen. In dat geval gaan wij na of aan de voorwaarden om gegevens op te vragen is voldaan.
Uw gegevens worden door ons in principe niet doorgegeven naar derde landen of internationale organisaties.
Dat kan mogelijks wel gebeuren in het kader van contracten voor cloud services die wij sluiten. Dan worden uw gegevens mogelijk opgeslagen op servers in derde landen waar in beginsel enkel wij toegang toe hebben. In dat geval zorgen wij ervoor dat de provider van die diensten gevestigd is in een derde land met een adequaat beschermingsniveau of dat er met die provider een overeenkomst ter bescherming van uw rechten wordt gesloten.
Uw rechten
Indien u het niet eens bent met de manier waarop House 23 uw gegevens verwerkt, kan u steeds een klacht indienen bij de Gegevensbeschermingsautoriteit (www.privacycommission.be), Drukpersstraat 35 te 1000 Brussel.
Wijzigingen
House 23 behoudt zich het recht voor om deze verklaring en/of dit beleid te wijzigen. Wijzigingen zullen via de website aan gebruikers worden gemeld.
Cookies
Opdat de gebruiker van https://www.house23.be van een correcte, snelle en efficiënte surfervaring kan genieten, maakt deze website gebruik van cookies.
Cookies verzamelen bepaalde informatie en slaan deze op om een correcte, snelle en efficiënte surfervaring mogelijk te maken voor de gebruiker van de website. De cookies van deze site worden correct gebruikt. Ze kunnen geen persoonlijke informatie verzamelen en zijn veilig voor uw computer, smartphone of tablet.
De meeste cookies van https://www.house23.be worden gewist bij het sluiten van de browser. Er zijn echter sommige cookies die gedurende een bepaalde periode worden opgeslagen. U kan er echter altijd voor opteren om ze zelf op elk moment via uw browser te wissen.
Cookies kunnen altijd door de gebruiker - via de browser-instellingen – gewist worden of uitgeschakeld worden. Uitleg met betrekking tot het aanpassen van de desbetreffende instellingen kan u terugvinden onder de “help-functie” in uw browser.
Waarschuwing: de website https://www.house23.be werkt niet optimaal als u cookies uitschakelt.
Aansprakelijkheid
De op deze website beschikbaar gestelde informatie is met de grootste zorg samengesteld. Uiteraard is deze informatie richtinggevend en door de beknoptheid niet altijd volledig. Voor verdere en concrete uitleg kan u met House 23 contact nemen via mail. Gelet op onze inspanningsverbintenis, wijzen we elke aansprakelijkheid af voor schade van welke vorm dan ook die voortvloeit uit het gebruik van de aangeboden informatie.